4 Rekrutteringsstillinger for sykepleierstudenter

Er du sykepleierstudent og synes det er supert å jobbe med mennesker og samtidig få god arbeidserfaring? Da ønsker vi kontakt med deg.

Formålet med rekrutteringsstillingene er at sykepleierstudentene skal bli bedre kjent med organisasjonen Namsskogan kommune, og få innblikk i de faglige utfordringene og spennende oppgavene vi har fokus på i kommunehelsetjenesten. Namsskogan kommune har fokus på å videreutvikle kvaliteten på tjenesten. Dette sikres best gjennom gode faglige miljø. Nyutdannede sykepleiere bringer inn ny kunnskap og har friske innspill.

Arbeidsoppgaver

Som arbeidstaker i en rekrutteringsstilling har du ansvar for å;

• utføre oppgaver i tråd og samspill med de andre på avdelingen
  • jobbe aktivt i forhold til de oppgaver du blir tildelt
  • jobbe både selvstendig og være lærevillig

Kvalifikasjoner
Sykepleierstudent
For rekrutteringsstilling i hjemmetjenesten må søker ha førerkort klasse B.

Personlige egenskaper

• Du liker å jobbe i team, og kan bidra i arbeidsmiljøet.
  • Du har lyst og evner til å jobbe på sykehjem.
  • Du har lyst til å arbeide under studietiden med relevant arbeid.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr
Informasjon om rekrutteringsstilling:

• Fast ansettelse i studietiden (ca. 15-25 % stilling) med arbeid hver 2.- hver 3. helg.
  • Jobbe fem uker om sommeren, i minimum 80 % stilling samt jul eller påske.
  • Stipend i studietiden:
    • Heltidsstudenter: 1. års studenter kr. 10 000, 2. års studenter kr. 20 000. 3. års studenter kr. 30 000.
    • Deltidsstudenter: 1. års studenter kr. 5 000, 2. års studenter kr. 10 000. 3. års studenter kr. 15 000. 4. års studenter kr 30 000
    • Stipendet utbetales årlig etter at vilkårene er oppfylt.
  • Fast ansettelse etter endt utdanning og mottatt autorisasjon – minimum 80 % stilling mot ett års bindingstid.
  • Lønn i studietiden etter sentrale avtaler og Namsskogan kommunes lokale avtaler

Søknadsfrist: Det settes ikke søknadsfrist. Det vil være mulig å søke så lenge vi har flere ledige rekrutteringsstillinger.

Søk rekrutteringsstilling

Spørsmål om stillingene kan rettes til kommunalsjef for helse- og omsorg, Ingrid B. Pedersen.