Informasjon fra AtB om bestillingstransport i Namsskogan

Bestillingstransport i Namsskogan!
Fra og med 15. april vil AtB koordinere bestillingstransport i Namsskogan kommune. Frem til i dag har dette vært håndtert av HT Safe på vegne av AtB.

Alle kan bruke bestillingstransport! Du blir hentet med drosje og det koster det samme som en bussbillett. Se hvordan du bestiller og betaler nederst på siden.

AtB har gjort en større kartlegging av tilbudet i den enkelte kommune, sett opp mot faktisk kjøring.
Med bakgrunn i dette er det gjort enkelte justeringer i forhold til soneinndeling og tidspunkt for tjenesten.

Justering i tilbudet
Ankomst- og avgangstider, som gjelder til og fra sentrum (service), blir justert til hvordan turene faktisk kjøres.
•    Ankomsttid endres fra kl 10.00 til kl 10.00.
•    Avgangstid endres fra kl 13.00 til kl 12.00.

Hva betyr dette for kunden?
Bestilling og kjøp av billett blir som før og prisen er fortsatt den samme som en ordinær bussbillett.
Oppdatert informasjon om soneinndeling og tidspunkt finner dere på atb.no/bestill eller ved å ringe oss på 02867.

I tillegg er vi i full gang med å lansere bestilling på nett og tilgjengelighet av reisesøk i den grå AtB-appen.
Namsskogan står snart for tur. Vi holder dere oppdatert på vår nettside.

Om AtB Bestill
Alle kan bestille reiser med AtB Bestill, og det er ingen aldersgrenser. Tilbudet er tilpasset for reiser til og fra konkrete avganger med buss, båt og tog. Du kan også bruke tjenesten til handlesteder, kommunesenter eller kultur- eller fritidstilbud. AtB Bestill kjøres med drosje eller minibuss, og kapasiteten kan derfor være noe begrenset. Tilbudet varierer noe fra kommune til kommune.

Se tilbudet i Namsskogan kommune